En kjempegøy dag!

Zipline + Rafting Sommerens høydepunktet! Vakker natur, flinke instruktører og uforglemmelig... les mer

Anmeldt i går
aanetea
Rafting og zip line

Kjempe gøy med rafting for hele familien. Vi hadde med barn på 9 og 11år. Helt perfekt. Morsom... les mer

Anmeldt 6 dager siden
137marthek
Cornisa del Suroeste, Spania

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Rafting var helt nytt for meg, så å gå inn og gjennom de første strykene var skikkelig artig😀
Max som var guiden vår, fikk oss nedover elva og tilbød oss å hoppe fra klipper, falle av båten etc. Veldig godt organisert.

Takk, kristelsm_rsg_rdk
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur samme med flotte guider, 5åringen storkoste seg, det samme kan sies om 9åringen. Fantastisk opplevelse. Tusen takk

Takk, julianb628
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske guider og en helt vill opplevelse! Trygt å være med og et adrenalinrush i strykene! Gjør det!!

1  Takk, L5274OTstephanieg
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flinke og engasjerende guider, som gjør denne turen til en morsom og trygg opplevelse. Man er omringet av svært vakker natur på alle kanter.

Anbefales på det sterkeste!

Takk, Juni M
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Stor takk til Katrine og co som gjorde rafting til en stor happening for guttene vår. Fin elv, flinke folk og god stemning 👍

Takk, havardd2015