Zipline-moro for hele familien

Kjempestas med zipline for hele familien!! Fantastisk natur, skikkelig spennende zipeline-ruter og... les mer

Anmeldt i går
Carl Andreas G
Spennende og utfordrende.

Spennende og morsom dag med jubing og rafting. Juvingen var spektakulær og med mange utfordrende... les mer

Anmeldt i går
jantfag
Trondheim, Norge

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

En helt fantastisk opplevelse med familierafting. Super service fra guider som skapte god stemning gjennom hele turen. Kommer garantert tilbake😄

Takk, 904leneh
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Rafting var helt nytt for meg, så å gå inn og gjennom de første strykene var skikkelig artig😀
Max som var guiden vår, fikk oss nedover elva og tilbød oss å hoppe fra klipper, falle av båten etc. Veldig godt organisert.

Takk, kristelsm_rsg_rdk
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur samme med flotte guider, 5åringen storkoste seg, det samme kan sies om 9åringen. Fantastisk opplevelse. Tusen takk

Takk, julianb628
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske guider og en helt vill opplevelse! Trygt å være med og et adrenalinrush i strykene! Gjør det!!

1  Takk, L5274OTstephanieg
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flinke og engasjerende guider, som gjør denne turen til en morsom og trygg opplevelse. Man er omringet av svært vakker natur på alle kanter.

Anbefales på det sterkeste!

Takk, Juni M