Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 6. august 2022
O1796LBlarsb

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Super fsmilierafting for heile familien på 9, 12 og 15 år pluss foreldre) , bra guidar og god sørvis.

Rå avslutning med klippehopp!

1  Takk, Audhild Gregori... R
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

En helt fantastisk opplevelse med familierafting. Super service fra guider som skapte god stemning gjennom hele turen. Kommer garantert tilbake

Takk, 904leneh
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Rafting var helt nytt for meg, så å gå inn og gjennom de første strykene var skikkelig artig
Max som var guiden vår, fikk oss nedover elva og tilbød oss å hoppe fra klipper, falle av båten etc. Veldig godt organisert.

Takk, kristelsm_rsg_rdk
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur samme med flotte guider, 5åringen storkoste seg, det samme kan sies om 9åringen. Fantastisk opplevelse. Tusen takk

Takk, julianb628
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske guider og en helt vill opplevelse! Trygt å være med og et adrenalinrush i strykene! Gjør det!!

1  Takk, L5274OTstephanieg