Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 2 dager siden
larsb_rreh2021
Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 1 uke siden
P4476BLkristinh

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var med på ordinær raftingtur med 3 unger/ungdommer på 12, 14 og 15 år. Dei var med for første gang. Veldig kjekk tur, ingen problemer for ungene, dei var frivillig ute i elva flere ganger, til og med ved frivillig «båtvelt». Dei hadde lett taklet enda mer action, så glem familierafting for unger i den alderen

Takk, KjellEgilS
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Super fsmilierafting for heile familien på 9, 12 og 15 år pluss foreldre) , bra guidar og god sørvis.

Rå avslutning med klippehopp!

1  Takk, Audhild Gregori... R
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

En helt fantastisk opplevelse med familierafting. Super service fra guider som skapte god stemning gjennom hele turen. Kommer garantert tilbake

Takk, 904leneh
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Rafting var helt nytt for meg, så å gå inn og gjennom de første strykene var skikkelig artig
Max som var guiden vår, fikk oss nedover elva og tilbød oss å hoppe fra klipper, falle av båten etc. Veldig godt organisert.

Takk, kristelsm_rsg_rdk
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur samme med flotte guider, 5åringen storkoste seg, det samme kan sies om 9åringen. Fantastisk opplevelse. Tusen takk

Takk, julianb628