Spektakulært

Fantastisk og spektakulær opplevelse med en fantastisk flink guide som gjorde dagen... les mer

Anmeldt 13. oktober 2022
461tonee
Helt topp!

Kjempeflott Zipline opplevelse for 3 barn på 4, 13 og 15 år. 4 åringen ble supergodt ivaretatt og... les mer

Anmeldt 7. oktober 2022
126line_

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott formiddag med Andreas på Zipline og fikk utfordret oss selv i den artige løypa som går på kryss og tvers over elva. Vi var heldige og fikk et glimt av raftere i elva også, så kanskje blir det det neste gang?

1  Takk, Hastapr
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk artig tur, vi var kjempefornøyd med giuden vår og de andre var også utrolig hyggelige. Guiden Katrine var utrolig rolig og flink og fikk oss alle til å føle oss trygge og komfortable. Tusen Takk for super tur.

Takk, bentesandblost
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Morsom og utfordrende løype i vakre omgivelser, noe for både landkrabber og ekte fisker. Trygge og flinke guider. Tipptopp tommel opp!

Takk, Ferdafru
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var med på ordinær raftingtur med 3 unger/ungdommer på 12, 14 og 15 år. Dei var med for første gang. Veldig kjekk tur, ingen problemer for ungene, dei var frivillig ute i elva flere ganger, til og med ved frivillig «båtvelt». Dei hadde lett taklet enda mer action, så glem familierafting for unger i den alderen

Takk, KjellEgilS
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Super fsmilierafting for heile familien på 9, 12 og 15 år pluss foreldre) , bra guidar og god sørvis.

Rå avslutning med klippehopp!

1  Takk, Audhild Gregori... R