Opplev Oppdal er verdt å booke

Vi booket elvarafting familieturen og Villmarksleir. Begge aktiviteter passet ypperlig til våre... les mer

Anmeldt i går
Sjeldentanmelder
Rafting

Fantastisk opplevelse, entusiastiske guider med glimt i øyet og humor. Spennende for barn, en bra... les mer

Anmeldt i går
hegesofier

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Å få sitte foran oppe på båten (Sanna 7 år).
Dem høye bølgen (Oliver 4 år)
Å få skli ned i elva på båten (Eline 6 år)
Dyktig guide og utrolig flink med barn (Balder)

Hilsen familien Sandøy /Lilleberg

Takk, 707edles
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott formiddag med Andreas på Zipline og fikk utfordret oss selv i den artige løypa som går på kryss og tvers over elva. Vi var heldige og fikk et glimt av raftere i elva også, så kanskje blir det det neste gang?

1  Takk, Hastapr
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk artig tur, vi var kjempefornøyd med giuden vår og de andre var også utrolig hyggelige. Guiden Katrine var utrolig rolig og flink og fikk oss alle til å føle oss trygge og komfortable. Tusen Takk for super tur.

Takk, bentesandblost
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Morsom og utfordrende løype i vakre omgivelser, noe for både landkrabber og ekte fisker. Trygge og flinke guider. Tipptopp tommel opp!

Takk, Ferdafru
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var med på ordinær raftingtur med 3 unger/ungdommer på 12, 14 og 15 år. Dei var med for første gang. Veldig kjekk tur, ingen problemer for ungene, dei var frivillig ute i elva flere ganger, til og med ved frivillig «båtvelt». Dei hadde lett taklet enda mer action, så glem familierafting for unger i den alderen

Takk, KjellEgilS