Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt i går
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 6 dager siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde det strålende i parken deres. Eneste minus var at tidspunktet endret seg med 30 minutter fra vi bestilte. Samme morgen vi skulle delta fikk vi melding om å betale, tidspunktet var da endret til 14 i stedet for 14.30 uten at dette var tydelig spesifisert. Hadde jeg ikke vært våken hadde vi kommet en halvtime for sent slik en annen familie som opplevde det samme gjorde.

Ut over dette var opplevelsen fantastisk. Ungene storkoste seg og har allerede spurt om vi kan dra tilbake en annen gang.

Takk, Kjersti M
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Å få sitte foran oppe på båten (Sanna 7 år).
Dem høye bølgen (Oliver 4 år)
Å få skli ned i elva på båten (Eline 6 år)
Dyktig guide og utrolig flink med barn (Balder)

Hilsen familien Sandøy /Lilleberg

Takk, 707edles
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott formiddag med Andreas på Zipline og fikk utfordret oss selv i den artige løypa som går på kryss og tvers over elva. Vi var heldige og fikk et glimt av raftere i elva også, så kanskje blir det det neste gang?

1  Takk, Hastapr
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk artig tur, vi var kjempefornøyd med giuden vår og de andre var også utrolig hyggelige. Guiden Katrine var utrolig rolig og flink og fikk oss alle til å føle oss trygge og komfortable. Tusen Takk for super tur.

Takk, bentesandblost
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Morsom og utfordrende løype i vakre omgivelser, noe for både landkrabber og ekte fisker. Trygge og flinke guider. Tipptopp tommel opp!

Takk, Ferdafru