Spektakulært

Fantastisk og spektakulær opplevelse med en fantastisk flink guide som gjorde dagen... les mer

Anmeldt 13. oktober 2022
461tonee
Helt topp!

Kjempeflott Zipline opplevelse for 3 barn på 4, 13 og 15 år. 4 åringen ble supergodt ivaretatt og... les mer

Anmeldt 7. oktober 2022
126line_

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott tur, med bading, hopping og morsomme aktiviteter. Instruktøren vår, Maja, var veldig flink og hyggelig.

Takk, TrollheimTur2022
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse i spennende elveleie. Utfordret både høyde og vannferdigheter. Flinke guider gjorde turen ved og i elva trygg

Takk, janhF9763QI
Anmeldt 20. juli 2020

Superfin raftingopplevelse! Guttene på 8 og 10 var strålende fornøyd, og ser frem til de kan bli 12 så de kan prøve neste utfordring.

Takk, IngridLangklopp
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde det strålende i parken deres. Eneste minus var at tidspunktet endret seg med 30 minutter fra vi bestilte. Samme morgen vi skulle delta fikk vi melding om å betale, tidspunktet var da endret til 14 i stedet for 14.30 uten at dette var tydelig spesifisert. Hadde jeg ikke vært våken hadde vi kommet en halvtime for sent slik en annen familie som opplevde det samme gjorde.

Ut over dette var opplevelsen fantastisk. Ungene storkoste seg og har allerede spurt om vi kan dra tilbake en annen gang.

Takk, Kjersti M
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Å få sitte foran oppe på båten (Sanna 7 år).
Dem høye bølgen (Oliver 4 år)
Å få skli ned i elva på båten (Eline 6 år)
Dyktig guide og utrolig flink med barn (Balder)

Hilsen familien Sandøy /Lilleberg

Takk, 707edles