Normal rafting I Oppdal

Kjempe artig og våt opplevelse. Flinke instruktører. Litt kaldt ble det da vi ikke hadde ull... les mer

Anmeldt i går
irina a
Pori, Finland
Morsom og familievennlig aktivitet, kan anbefales

Familietur passer godt når man ønsker en rolig tur, et par stryk som ga litt fart. For de mer... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Budalen
Østlandet, Norge

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med rafting for både 13-åringer og foreldre.
Guiden var også utrolig dyktig og hyggelig!

Takk, helgal637
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott tur, med bading, hopping og morsomme aktiviteter. Instruktøren vår, Maja, var veldig flink og hyggelig.

Takk, Turist2020juli
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse i spennende elveleie. Utfordret både høyde og vannferdigheter. Flinke guider gjorde turen ved og i elva trygg

Takk, janhF9763QI
Anmeldt 20. juli 2020

Superfin raftingopplevelse! Guttene på 8 og 10 var strålende fornøyd, og ser frem til de kan bli 12 så de kan prøve neste utfordring.

Takk, IngridLangklopp
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde det strålende i parken deres. Eneste minus var at tidspunktet endret seg med 30 minutter fra vi bestilte. Samme morgen vi skulle delta fikk vi melding om å betale, tidspunktet var da endret til 14 i stedet for 14.30 uten at dette var tydelig spesifisert. Hadde jeg ikke vært våken hadde vi kommet en halvtime for sent slik en annen familie som opplevde det samme gjorde.

Ut over dette var opplevelsen fantastisk. Ungene storkoste seg og har allerede spurt om vi kan dra tilbake en annen gang.

Takk, Kjersti M