Utrolig gøy!

Vi kjørte zipline, det var veldig kjekt! Nydelig natur. Hyggelig og flink guide, kan absolutt... les mer

Anmeldt 28. oktober 2023
mari b
Utfordringer, samarbeid, konkurranse og minner for livet!

Nok en gang en fantastisk opplevelse som skaper gode minner for 3 generasjoner. Dyktig guide samt... les mer

Anmeldt 9. oktober 2023
ANNE-TONE S

200205 av 306 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med rafting for både 13-åringer og foreldre.
Guiden var også utrolig dyktig og hyggelig! 🤗

Takk, helgal637
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott tur, med bading, hopping og morsomme aktiviteter. Instruktøren vår, Maja, var veldig flink og hyggelig.

Takk, TrollheimTur2022
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse i spennende elveleie. Utfordret både høyde og vannferdigheter. Flinke guider gjorde turen ved og i elva trygg 👍

Takk, janhF9763QI
Anmeldt 20. juli 2020

Superfin raftingopplevelse! Guttene på 8 og 10 var strålende fornøyd, og ser frem til de kan bli 12 så de kan prøve neste utfordring.

Takk, IngridLangklopp
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde det strålende i parken deres. Eneste minus var at tidspunktet endret seg med 30 minutter fra vi bestilte. Samme morgen vi skulle delta fikk vi melding om å betale, tidspunktet var da endret til 14 i stedet for 14.30 uten at dette var tydelig spesifisert. Hadde jeg ikke vært våken hadde vi kommet en halvtime for sent slik en annen familie som opplevde det samme gjorde.

Ut over dette var opplevelsen fantastisk. Ungene storkoste seg og har allerede spurt om vi kan dra tilbake en annen gang.

Takk, Kjersti M