Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 5 dager siden
O1796LBlarsb
Magisk

Fantastiske quider som var så lettlivet og hadde så fin tone med oss alle!god innføring og sikkerhet

Anmeldt 1 uke siden
W535LZlindam

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig veldig bra guide och veldig fin raftingtur før barn. Hit ska vi igjen men håper på litt bedre vær neste gang

Takk, NisseJB
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med rafting for både 13-åringer og foreldre.
Guiden var også utrolig dyktig og hyggelig!

Takk, helgal637
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott tur, med bading, hopping og morsomme aktiviteter. Instruktøren vår, Maja, var veldig flink og hyggelig.

Takk, TrollheimTur2022
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse i spennende elveleie. Utfordret både høyde og vannferdigheter. Flinke guider gjorde turen ved og i elva trygg

Takk, janhF9763QI
Anmeldt 20. juli 2020

Superfin raftingopplevelse! Guttene på 8 og 10 var strålende fornøyd, og ser frem til de kan bli 12 så de kan prøve neste utfordring.

Takk, IngridLangklopp