Utrolig gøy!

Vi kjørte zipline, det var veldig kjekt! Nydelig natur. Hyggelig og flink guide, kan absolutt... les mer

Anmeldt 28. oktober 2023
mari b
Utfordringer, samarbeid, konkurranse og minner for livet!

Nok en gang en fantastisk opplevelse som skaper gode minner for 3 generasjoner. Dyktig guide samt... les mer

Anmeldt 9. oktober 2023
ANNE-TONE S

199204 av 306 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig veldig bra guide och veldig fin raftingtur før barn. Hit ska vi igjen men håper på litt bedre vær neste gang 😀

Takk, NisseJB
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med rafting for både 13-åringer og foreldre.
Guiden var også utrolig dyktig og hyggelig! 🤗

Takk, helgal637
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott tur, med bading, hopping og morsomme aktiviteter. Instruktøren vår, Maja, var veldig flink og hyggelig.

Takk, TrollheimTur2022
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse i spennende elveleie. Utfordret både høyde og vannferdigheter. Flinke guider gjorde turen ved og i elva trygg 👍

Takk, janhF9763QI
Anmeldt 20. juli 2020

Superfin raftingopplevelse! Guttene på 8 og 10 var strålende fornøyd, og ser frem til de kan bli 12 så de kan prøve neste utfordring.

Takk, IngridLangklopp