Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt i går
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
larsb_rreh2021

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket service og flotte guider som skapte stor trygghet blant spente barn, og som tullet og hadde ulike aktiviteter i båten på tur ned elva. Mye smil og latter! Fantastisk opplevelse i ukjent element, anbefales.

Takk, torillss
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig veldig bra guide och veldig fin raftingtur før barn. Hit ska vi igjen men håper på litt bedre vær neste gang

Takk, NisseJB
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med rafting for både 13-åringer og foreldre.
Guiden var også utrolig dyktig og hyggelig!

Takk, helgal637
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott tur, med bading, hopping og morsomme aktiviteter. Instruktøren vår, Maja, var veldig flink og hyggelig.

Takk, Turist2020juli
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse i spennende elveleie. Utfordret både høyde og vannferdigheter. Flinke guider gjorde turen ved og i elva trygg

Takk, janhF9763QI