Spektakulært

Fantastisk og spektakulær opplevelse med en fantastisk flink guide som gjorde dagen... les mer

Anmeldt 13. oktober 2022
461tonee
Helt topp!

Kjempeflott Zipline opplevelse for 3 barn på 4, 13 og 15 år. 4 åringen ble supergodt ivaretatt og... les mer

Anmeldt 7. oktober 2022
126line_

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket service og flotte guider som skapte stor trygghet blant spente barn, og som tullet og hadde ulike aktiviteter i båten på tur ned elva. Mye smil og latter! Fantastisk opplevelse i ukjent element, anbefales.

Takk, torillss
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig veldig bra guide och veldig fin raftingtur før barn. Hit ska vi igjen men håper på litt bedre vær neste gang

Takk, NisseJB
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med rafting for både 13-åringer og foreldre.
Guiden var også utrolig dyktig og hyggelig!

Takk, helgal637
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott tur, med bading, hopping og morsomme aktiviteter. Instruktøren vår, Maja, var veldig flink og hyggelig.

Takk, TrollheimTur2022
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse i spennende elveleie. Utfordret både høyde og vannferdigheter. Flinke guider gjorde turen ved og i elva trygg

Takk, janhF9763QI