Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 6 dager siden
P4476BLkristinh
Flott tur og profesjonell guiding!

Utrolig fin tur, med flinke guider og god organisering. Vi følte oss trygge og godt ivaretatt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Olabadola90

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde med datter på 10 og sønn på 15. Stor opplevelse for alle. Effektivt opplegge fra Opplev Oppdal, med morsomme opplevelser underveis.

1  Takk, 476lasseg
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kjekke guider som klarte å ivareta ungdommen og di aller minste. Morsom opplevelse for store og små.

Takk, s0lveigamaliet
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket service og flotte guider som skapte stor trygghet blant spente barn, og som tullet og hadde ulike aktiviteter i båten på tur ned elva. Mye smil og latter! Fantastisk opplevelse i ukjent element, anbefales.

Takk, torillss
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig veldig bra guide och veldig fin raftingtur før barn. Hit ska vi igjen men håper på litt bedre vær neste gang

Takk, NisseJB
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med rafting for både 13-åringer og foreldre.
Guiden var også utrolig dyktig og hyggelig!

Takk, helgal637