Vært på mange aktiviteter med Opplev Oppdal, kommer stadig tilbake fordi det er så moro!

Var på Zippline Park og Rafting Normaltur, kan virkelig anbefale!! Veldig hyggelige folk og guider... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Jørgen Anker O
Klassetur

Vi var der med 10. klasse, fin kommunikasjon i planleggingsfasen og underveis. Dyktige og kule... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Gro Elisabeth Å

200205 av 316 anmeldelser
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ikke ofte en orker skrive så mye på anmeldelser. Men denne opplevelsen fortjener det. Fint utgangspunkt samlokalisert med campingplass som med et stort smil lot oss parkere 15 m campingvogn og bil inne på campingplassen i 4 timer mens vi raftet og skiftet osv. Positiv gjeng som veldig effektivt gjorde unna sikkerhetsregler og opplegg. Kun kort tid etter oppmøte var vi i elva. Resten av regler osv ble unnagjort i den rolige delen av elva øverst. Elva hadde i slutten av juli fortsatt veldig god vannføring og med utrolig mange artige element. Fantastisk artig elv med mulighet for klippehopp etc. OG viktigst av alt; guidene vi hadde var helt fantastiske. Entusiastisk , glimt i øyet, ståkontroll, flink å fortelle og kjempeflinke! De toppet hele opplevelsen! På kalde dager har de i tillegg til våtdrakt våtsokker en kan låne..men det blir fort kaldt på beina. Eneste savnet var noen litt tykke våtsko. Kommer gjerne tilbake! Ps.. helt annen type tur men artigere enn sammenlignbar tur på Sjoa..som vi tok for 4 dager siden.

Takk, 820bj_rnk
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde med datter på 10 og sønn på 15. Stor opplevelse for alle. Effektivt opplegge fra Opplev Oppdal, med morsomme opplevelser underveis.

1  Takk, 476lasseg
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kjekke guider som klarte å ivareta ungdommen og di aller minste. Morsom opplevelse for store og små.

Takk, s0lveigamaliet
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket service og flotte guider som skapte stor trygghet blant spente barn, og som tullet og hadde ulike aktiviteter i båten på tur ned elva. Mye smil og latter! Fantastisk opplevelse i ukjent element, anbefales.

Takk, torillss
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig veldig bra guide och veldig fin raftingtur før barn. Hit ska vi igjen men håper på litt bedre vær neste gang 😀

Takk, NisseJB