Spektakulært

Fantastisk og spektakulær opplevelse med en fantastisk flink guide som gjorde dagen... les mer

Anmeldt 13. oktober 2022
461tonee
Helt topp!

Kjempeflott Zipline opplevelse for 3 barn på 4, 13 og 15 år. 4 åringen ble supergodt ivaretatt og... les mer

Anmeldt 7. oktober 2022
126line_

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse for små og store i nydelige omgivelser!
Selve turen tok 1,5 t,flott lagt opp med hyggelige guider.

Takk, Pernille G
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy aktivitet for hele familien!
Zipline Parken til Opplev Oppdal anbefales virkelig! Små og stor hadde det kjempe gøy.

Takk, 80magnyl
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ikke ofte en orker skrive så mye på anmeldelser. Men denne opplevelsen fortjener det. Fint utgangspunkt samlokalisert med campingplass som med et stort smil lot oss parkere 15 m campingvogn og bil inne på campingplassen i 4 timer mens vi raftet og skiftet osv. Positiv gjeng som veldig effektivt gjorde unna sikkerhetsregler og opplegg. Kun kort tid etter oppmøte var vi i elva. Resten av regler osv ble unnagjort i den rolige delen av elva øverst. Elva hadde i slutten av juli fortsatt veldig god vannføring og med utrolig mange artige element. Fantastisk artig elv med mulighet for klippehopp etc. OG viktigst av alt; guidene vi hadde var helt fantastiske. Entusiastisk , glimt i øyet, ståkontroll, flink å fortelle og kjempeflinke! De toppet hele opplevelsen! På kalde dager har de i tillegg til våtdrakt våtsokker en kan låne..men det blir fort kaldt på beina. Eneste savnet var noen litt tykke våtsko. Kommer gjerne tilbake! Ps.. helt annen type tur men artigere enn sammenlignbar tur på Sjoa..som vi tok for 4 dager siden.

Takk, 820bj_rnk
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde med datter på 10 og sønn på 15. Stor opplevelse for alle. Effektivt opplegge fra Opplev Oppdal, med morsomme opplevelser underveis.

1  Takk, 476lasseg
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kjekke guider som klarte å ivareta ungdommen og di aller minste. Morsom opplevelse for store og små.

Takk, s0lveigamaliet