Familierafting

Familie på fire som var på leit etter en fellesaktivitet før ferien fortsatte sørover. Ble utrolig... les mer

Anmeldt i går
Vegard R
Trondheim, Norge
Fantastisk befriende

Mora i denne gjengen trosset sin frykt for høyder og guttene fikk en helt fantastisk og befriende... les mer

Anmeldt i går
RenateS3108

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Julie guidet oss med stødig hånd gjennom ymse aktiviteter. Øksekasting og zip-line slo best an. Begge ungene gav 10/10 i score på totalpakka. Happy kidz, happy dad! God sommer!

Takk, 757j_rgenb
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse for små og store i nydelige omgivelser!
Selve turen tok 1,5 t,flott lagt opp med hyggelige guider.

Takk, Pernille G
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy aktivitet for hele familien!
Zipline Parken til Opplev Oppdal anbefales virkelig! Små og stor hadde det kjempe gøy.

Takk, 80magnyl
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ikke ofte en orker skrive så mye på anmeldelser. Men denne opplevelsen fortjener det. Fint utgangspunkt samlokalisert med campingplass som med et stort smil lot oss parkere 15 m campingvogn og bil inne på campingplassen i 4 timer mens vi raftet og skiftet osv. Positiv gjeng som veldig effektivt gjorde unna sikkerhetsregler og opplegg. Kun kort tid etter oppmøte var vi i elva. Resten av regler osv ble unnagjort i den rolige delen av elva øverst. Elva hadde i slutten av juli fortsatt veldig god vannføring og med utrolig mange artige element. Fantastisk artig elv med mulighet for klippehopp etc. OG viktigst av alt; guidene vi hadde var helt fantastiske. Entusiastisk , glimt i øyet, ståkontroll, flink å fortelle og kjempeflinke! De toppet hele opplevelsen! På kalde dager har de i tillegg til våtdrakt våtsokker en kan låne..men det blir fort kaldt på beina. Eneste savnet var noen litt tykke våtsko. Kommer gjerne tilbake! Ps.. helt annen type tur men artigere enn sammenlignbar tur på Sjoa..som vi tok for 4 dager siden.

Takk, 820bj_rnk
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde med datter på 10 og sønn på 15. Stor opplevelse for alle. Effektivt opplegge fra Opplev Oppdal, med morsomme opplevelser underveis.

Takk, Lasse G