Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 6 dager siden
P4476BLkristinh
Flott tur og profesjonell guiding!

Utrolig fin tur, med flinke guider og god organisering. Vi følte oss trygge og godt ivaretatt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Olabadola90

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Moro,med både bading og forskjellige aktiviteter underveis nedover elva.
Opplevde at d var erfarne og dyktige guida.

Takk, C3296TVroyk
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott raftingtur ("normalrafting") med mange spennende stryk og meget vakker natur. Profesjonell og trivelig instruktør. Terningkast 6 - ANBEFALES!

Takk, 669j_rns
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Julie guidet oss med stødig hånd gjennom ymse aktiviteter. Øksekasting og zip-line slo best an. Begge ungene gav 10/10 i score på totalpakka. Happy kidz, happy dad! God sommer!

Takk, 757j_rgenb
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse for små og store i nydelige omgivelser!
Selve turen tok 1,5 t,flott lagt opp med hyggelige guider.

Takk, Pernille G
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy aktivitet for hele familien!
Zipline Parken til Opplev Oppdal anbefales virkelig! Små og stor hadde det kjempe gøy.

Takk, 80magnyl