Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 24. juli 2020

Vi fikk god informasjon i forkant på epost som beskrev hva vi måtte ha med til oppmøte m.m gjorde at alt gikk på skinner fra vi kom til vi var ferdige med raftingen.
Vi deltok på normalturen på 14 km og hadde med to tenåringer ( 14 og 16 ) og alle 4 hadde en super opplevelse med passe nivå og spenning.
Vi fikk god informasjon underveis og følte oss trygge og ivaretatt hele tiden. Guidene var veldig flinke og spesielt Cathrine som ledet båten vår var veldig erfaren og flink. Vi fikk også mulighet til å hoppe fra klippe og hoppe ut av båten og flyte med elven ett stykke.

1  Takk, IngridK300
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Moro,med både bading og forskjellige aktiviteter underveis nedover elva.
Opplevde at d var erfarne og dyktige guida.

Takk, C3296TVroyk
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott raftingtur ("normalrafting") med mange spennende stryk og meget vakker natur. Profesjonell og trivelig instruktør. Terningkast 6 - ANBEFALES!

Takk, 669j_rns
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Julie guidet oss med stødig hånd gjennom ymse aktiviteter. Øksekasting og zip-line slo best an. Begge ungene gav 10/10 i score på totalpakka. Happy kidz, happy dad! God sommer!

Takk, 757j_rgenb
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse for små og store i nydelige omgivelser!
Selve turen tok 1,5 t,flott lagt opp med hyggelige guider.

Takk, Pernille G