Superbra!

En kjempefin raftingtur ned elva. God stemning på båtene, mye på grunn av superflinke guider... les mer

Anmeldt 2 dager siden
176maritab
Opplev Oppdal er verdt å booke

Vi booket elvarafting familieturen og Villmarksleir. Begge aktiviteter passet ypperlig til våre... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Sjeldentanmelder

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flink guide som veiledet og inspirerte fra start til slutt. Bydde på seg selv og gav oss utfordringer underveis

Takk, M9539CTlinas
Anmeldt 24. juli 2020

Vi fikk god informasjon i forkant på epost som beskrev hva vi måtte ha med til oppmøte m.m gjorde at alt gikk på skinner fra vi kom til vi var ferdige med raftingen.
Vi deltok på normalturen på 14 km og hadde med to tenåringer ( 14 og 16 ) og alle 4 hadde en super opplevelse med passe nivå og spenning.
Vi fikk god informasjon underveis og følte oss trygge og ivaretatt hele tiden. Guidene var veldig flinke og spesielt Cathrine som ledet båten vår var veldig erfaren og flink. Vi fikk også mulighet til å hoppe fra klippe og hoppe ut av båten og flyte med elven ett stykke.

Takk, IngridK300
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Moro,med både bading og forskjellige aktiviteter underveis nedover elva.
Opplevde at d var erfarne og dyktige guida.

Takk, C3296TVroyk
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott raftingtur ("normalrafting") med mange spennende stryk og meget vakker natur. Profesjonell og trivelig instruktør. Terningkast 6 - ANBEFALES!

Takk, 669j_rns
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Julie guidet oss med stødig hånd gjennom ymse aktiviteter. Øksekasting og zip-line slo best an. Begge ungene gav 10/10 i score på totalpakka. Happy kidz, happy dad! God sommer!

Takk, 757j_rgenb