Vært på mange aktiviteter med Opplev Oppdal, kommer stadig tilbake fordi det er så moro!

Var på Zippline Park og Rafting Normaltur, kan virkelig anbefale!! Veldig hyggelige folk og guider... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Jørgen Anker O
Klassetur

Vi var der med 10. klasse, fin kommunikasjon i planleggingsfasen og underveis. Dyktige og kule... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Gro Elisabeth Å

194199 av 317 anmeldelser
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flink guide som veiledet og inspirerte fra start til slutt. Bydde på seg selv og gav oss utfordringer underveis

Takk, M9539CTlinas
Anmeldt 24. juli 2020

Vi fikk god informasjon i forkant på epost som beskrev hva vi måtte ha med til oppmøte m.m gjorde at alt gikk på skinner fra vi kom til vi var ferdige med raftingen.
Vi deltok på normalturen på 14 km og hadde med to tenåringer ( 14 og 16 ) og alle 4 hadde en super opplevelse med passe nivå og spenning.
Vi fikk god informasjon underveis og følte oss trygge og ivaretatt hele tiden. Guidene var veldig flinke og spesielt Cathrine som ledet båten vår var veldig erfaren og flink. Vi fikk også mulighet til å hoppe fra klippe og hoppe ut av båten og flyte med elven ett stykke.

1  Takk, IngridK300
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Moro,med både bading og forskjellige aktiviteter underveis nedover elva.
Opplevde at d var erfarne og dyktige guida👌.

Takk, C3296TVroyk
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott raftingtur ("normalrafting") med mange spennende stryk og meget vakker natur. Profesjonell og trivelig instruktør. Terningkast 6 - ANBEFALES!

Takk, 669j_rns
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Julie guidet oss med stødig hånd gjennom ymse aktiviteter. Øksekasting og zip-line slo best an. Begge ungene gav 10/10 i score på totalpakka. Happy kidz, happy dad! God sommer!

Takk, 757j_rgenb