Zipline

Fantastisk opplevelse med zipline. Fint landskap og spennende omgivelser. Føltes trygt å ha med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
mariong54
Moshi, Tanzania
Utrolig gøy!

Vi kjørte zipline, det var veldig kjekt! Nydelig natur. Hyggelig og flink guide, kan absolutt... les mer

Anmeldt 28. oktober 2023
mari b

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevelse med kjæresten min på Rafting normal tur! Gode og flinke guider som gjorde turen trygg og minnerik for oss! Veldig fint opplegg! Anbefales! Bodde på Granmo Camping som var like ved.

Takk, 331anastasia_
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fjern Stein ved zipline nr 7, Stein er skummel i landingsområdet, fare for å slå seg

Flott guide, tar seg av alle

Takk, nancystiens
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flink guide som veiledet og inspirerte fra start til slutt. Bydde på seg selv og gav oss utfordringer underveis

Takk, M9539CTlinas
Anmeldt 24. juli 2020

Vi fikk god informasjon i forkant på epost som beskrev hva vi måtte ha med til oppmøte m.m gjorde at alt gikk på skinner fra vi kom til vi var ferdige med raftingen.
Vi deltok på normalturen på 14 km og hadde med to tenåringer ( 14 og 16 ) og alle 4 hadde en super opplevelse med passe nivå og spenning.
Vi fikk god informasjon underveis og følte oss trygge og ivaretatt hele tiden. Guidene var veldig flinke og spesielt Cathrine som ledet båten vår var veldig erfaren og flink. Vi fikk også mulighet til å hoppe fra klippe og hoppe ut av båten og flyte med elven ett stykke.

1  Takk, IngridK300
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Moro,med både bading og forskjellige aktiviteter underveis nedover elva.
Opplevde at d var erfarne og dyktige guida👌.

Takk, C3296TVroyk