Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt i går
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
larsb_rreh2021

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur i flatt terreng faste tørre fine stier. Fikk sett 5 stk moskus 2 stk var kalver. Takker for en super tur. Med gode guider.

Takk, TomAtleS
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevelse med kjæresten min på Rafting normal tur! Gode og flinke guider som gjorde turen trygg og minnerik for oss! Veldig fint opplegg! Anbefales! Bodde på Granmo Camping som var like ved.

Takk, 331anastasia_
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fjern Stein ved zipline nr 7, Stein er skummel i landingsområdet, fare for å slå seg

Flott guide, tar seg av alle

Takk, nancystiens
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flink guide som veiledet og inspirerte fra start til slutt. Bydde på seg selv og gav oss utfordringer underveis

Takk, M9539CTlinas
Anmeldt 24. juli 2020

Vi fikk god informasjon i forkant på epost som beskrev hva vi måtte ha med til oppmøte m.m gjorde at alt gikk på skinner fra vi kom til vi var ferdige med raftingen.
Vi deltok på normalturen på 14 km og hadde med to tenåringer ( 14 og 16 ) og alle 4 hadde en super opplevelse med passe nivå og spenning.
Vi fikk god informasjon underveis og følte oss trygge og ivaretatt hele tiden. Guidene var veldig flinke og spesielt Cathrine som ledet båten vår var veldig erfaren og flink. Vi fikk også mulighet til å hoppe fra klippe og hoppe ut av båten og flyte med elven ett stykke.

1  Takk, IngridK300