Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 4 dager siden
larsb_rreh2021
Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 1 uke siden
P4476BLkristinh

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flinke og hyggelige guider. Helt magisk opplevelse som jeg kommer til å anbefale videre! Følte meg trygg og ivaretatt hele veien. Stor tommel opp!

Takk, theaemiliep
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur i flatt terreng faste tørre fine stier. Fikk sett 5 stk moskus 2 stk var kalver. Takker for en super tur. Med gode guider.

Takk, TomAtleS
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevelse med kjæresten min på Rafting normal tur! Gode og flinke guider som gjorde turen trygg og minnerik for oss! Veldig fint opplegg! Anbefales! Bodde på Granmo Camping som var like ved.

Takk, 331anastasia_
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fjern Stein ved zipline nr 7, Stein er skummel i landingsområdet, fare for å slå seg

Flott guide, tar seg av alle

Takk, nancystiens
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flink guide som veiledet og inspirerte fra start til slutt. Bydde på seg selv og gav oss utfordringer underveis

Takk, M9539CTlinas