Fantastisk opplevelse

Samtlige storkoste seg. Kule instruktører og heftig opplevelse. Følte oss trygge gjennom hele turen.

Anmeldt i går
988sofieb
Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Lars B
Beijing, Kina

Anmeldt 27. juli 2020

Flotte omgivelser for zipline, spesielt med elva under oss.
Kunne vært lengre avstand mellom hver vaier, slik at vi ikke så nesten det samme hele tiden, og gjerne lengre vaiere også slik at hver tur ble lengre.
Guiden dro alltid først over til andre siden, da lå alt ansvar på deltakerne i forhold til riktig sikring

Takk, nardosentret
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flinke og hyggelige guider. Helt magisk opplevelse som jeg kommer til å anbefale videre! Følte meg trygg og ivaretatt hele veien. Stor tommel opp!

Takk, theaemiliep
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur i flatt terreng faste tørre fine stier. Fikk sett 5 stk moskus 2 stk var kalver. Takker for en super tur. Med gode guider.

Takk, TomAtleS
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevelse med kjæresten min på Rafting normal tur! Gode og flinke guider som gjorde turen trygg og minnerik for oss! Veldig fint opplegg! Anbefales! Bodde på Granmo Camping som var like ved.

Takk, 331anastasia_
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fjern Stein ved zipline nr 7, Stein er skummel i landingsområdet, fare for å slå seg

Flott guide, tar seg av alle

Takk, nancystiens