Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 5 dager siden
larsb_rreh2021
Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 1 uke siden
P4476BLkristinh

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Jeg synes det var morsomt å kjøre ziplinene. De bygde seg opp etter hvert og den siste var helt klart den morsomste. Guiden var hyggelig.

Når det kommer til ting som kunne vært litt bedre så er det at det var litt mye venting i forhold til kjøring. Så klart ville det også vært morsomt med enda lengre og enda mer spektakulære Zipliner men de som var, var også bra.

Takk, marenelises2020
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

En flott raftingtur hvor hele familien moret seg. Veldig hyggelig og flink «guide». Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, 215unniv
Anmeldt 27. juli 2020

Flotte omgivelser for zipline, spesielt med elva under oss.
Kunne vært lengre avstand mellom hver vaier, slik at vi ikke så nesten det samme hele tiden, og gjerne lengre vaiere også slik at hver tur ble lengre.
Guiden dro alltid først over til andre siden, da lå alt ansvar på deltakerne i forhold til riktig sikring

Takk, nardosentret
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flinke og hyggelige guider. Helt magisk opplevelse som jeg kommer til å anbefale videre! Følte meg trygg og ivaretatt hele veien. Stor tommel opp!

Takk, theaemiliep
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur i flatt terreng faste tørre fine stier. Fikk sett 5 stk moskus 2 stk var kalver. Takker for en super tur. Med gode guider.

Takk, TomAtleS