Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt i dag
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 6 dager siden
larsb_rreh2021

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

veldig fin opplevelse for hele familien, supertålmodig guide, virkelig fine zip-lines! familien vår består av 2 barn i alderen 9 & 11, absolut gjennomførbar også for de

Takk, ralphw655
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Jeg synes det var morsomt å kjøre ziplinene. De bygde seg opp etter hvert og den siste var helt klart den morsomste. Guiden var hyggelig.

Når det kommer til ting som kunne vært litt bedre så er det at det var litt mye venting i forhold til kjøring. Så klart ville det også vært morsomt med enda lengre og enda mer spektakulære Zipliner men de som var, var også bra.

Takk, marenelises2020
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

En flott raftingtur hvor hele familien moret seg. Veldig hyggelig og flink «guide». Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, 215unniv
Anmeldt 27. juli 2020

Flotte omgivelser for zipline, spesielt med elva under oss.
Kunne vært lengre avstand mellom hver vaier, slik at vi ikke så nesten det samme hele tiden, og gjerne lengre vaiere også slik at hver tur ble lengre.
Guiden dro alltid først over til andre siden, da lå alt ansvar på deltakerne i forhold til riktig sikring

Takk, nardosentret
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flinke og hyggelige guider. Helt magisk opplevelse som jeg kommer til å anbefale videre! Følte meg trygg og ivaretatt hele veien. Stor tommel opp!

Takk, theaemiliep