Helt fantastisk opplevelse. Anbefales!

Det var en fantastisk tur!!! Følte det var litt dyrt for meg og mine 2 barn. Men samtidig følte jeg... les mer

Anmeldt 2 dager siden
MonikaM591
Ålesund, Norge
Topp familieaktivitet uavhengig av alder og aktivitetsnivå.

Favoritten var at det var humoristisk og andre typer aktiviteter på elva🤩. Passe lengde og passe... les mer

Anmeldt 2 dager siden
J192KKlindaw

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Opplevdes veldig trygt, med erfaren og tydelig instruktør som hadde glimt i øyet og en god porsjon humor. Mye god informasjon før og underveis. Det var bra å få muligheten for å ta med tenåringene våre på en vanlig tur, da en familietur ville blitt for tamt for dem.
Kunne tenkt meg et bilde fra opplevelsen, som minne, da det ikke er en aktivitet man bringer med seg egen mobil/kamera på.

Takk, 124majs
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Deltok på zipline og normal rafting, dyktige guider på begge aktiviteter. Dette var kjempeartig for hele familien

Takk, Kistvika
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Mere behagelig en en klatrepark, lange gode zip'er og en fortreffelig guide. Anbefaler dette for både store og små.

Takk, tovlerheim
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

veldig fin opplevelse for hele familien, supertålmodig guide, virkelig fine zip-lines! familien vår består av 2 barn i alderen 9 & 11, absolut gjennomførbar også for de

Takk, ralphw655
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Jeg synes det var morsomt å kjøre ziplinene. De bygde seg opp etter hvert og den siste var helt klart den morsomste. Guiden var hyggelig.

Når det kommer til ting som kunne vært litt bedre så er det at det var litt mye venting i forhold til kjøring. Så klart ville det også vært morsomt med enda lengre og enda mer spektakulære Zipliner men de som var, var også bra.

Takk, marenelises2020