Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt i går
larsb_rreh2021
Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 1 uke siden
P4476BLkristinh

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjempe fint tur med bra guide og opplegg. Ble godt ivaretatt. Passelig utfordring for voksne og ungdommer

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, MagneR12
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Overraskelse når gummijolla flippet. Artig med klippehopping. Vår guide var informativ, morsom og oppmerksom. Gjorde turen til en svært gøy opplevelse. Fin naturopplevelse og frister til gjentakelse.

Takk, Sv_rre09
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Opplevdes veldig trygt, med erfaren og tydelig instruktør som hadde glimt i øyet og en god porsjon humor. Mye god informasjon før og underveis. Det var bra å få muligheten for å ta med tenåringene våre på en vanlig tur, da en familietur ville blitt for tamt for dem.
Kunne tenkt meg et bilde fra opplevelsen, som minne, da det ikke er en aktivitet man bringer med seg egen mobil/kamera på.

Takk, 124majs
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Deltok på zipline og normal rafting, dyktige guider på begge aktiviteter. Dette var kjempeartig for hele familien

Takk, Kistvika
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Mere behagelig en en klatrepark, lange gode zip'er og en fortreffelig guide. Anbefaler dette for både store og små.

Takk, tovlerheim