Helt fantastisk opplevelse. Anbefales!

Det var en fantastisk tur!!! Følte det var litt dyrt for meg og mine 2 barn. Men samtidig følte jeg... les mer

Anmeldt i går
MonikaM591
Ålesund, Norge
Topp familieaktivitet uavhengig av alder og aktivitetsnivå.

Favoritten var at det var humoristisk og andre typer aktiviteter på elva🤩. Passe lengde og passe... les mer

Anmeldt i går
J192KKlindaw

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dette ble en flott opplevelse i vakre omgivelser og elvestryk. Guidene var usedvanlig hyggelige og passet på at vi alle hadde det bra. Anbefales!

Takk, 269andr_f
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Super opplevelse for hele familien, og en veldig positiv og morsom turguide! Passelig skummelt, spennende og lærerikt!

Takk, 501ninamaries
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjempe fint tur med bra guide og opplegg. Ble godt ivaretatt. Passelig utfordring for voksne og ungdommer

Takk, MagneR12
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Overraskelse når gummijolla flippet. Artig med klippehopping. Vår guide var informativ, morsom og oppmerksom. Gjorde turen til en svært gøy opplevelse. Fin naturopplevelse og frister til gjentakelse.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Sv_rre09
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Opplevdes veldig trygt, med erfaren og tydelig instruktør som hadde glimt i øyet og en god porsjon humor. Mye god informasjon før og underveis. Det var bra å få muligheten for å ta med tenåringene våre på en vanlig tur, da en familietur ville blitt for tamt for dem.
Kunne tenkt meg et bilde fra opplevelsen, som minne, da det ikke er en aktivitet man bringer med seg egen mobil/kamera på.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 124majs