Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt 3 dager siden
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
larsb_rreh2021

Anmeldt 3. august 2020

Kul opplevelse - flinke, erfarne arrangører! betryggende guide, informerte godt før de ulike strykene. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, familienlystadl
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dette ble en flott opplevelse i vakre omgivelser og elvestryk. Guidene var usedvanlig hyggelige og passet på at vi alle hadde det bra. Anbefales!

Takk, 269andr_f
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Super opplevelse for hele familien, og en veldig positiv og morsom turguide! Passelig skummelt, spennende og lærerikt!

Takk, 501ninamaries
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjempe fint tur med bra guide og opplegg. Ble godt ivaretatt. Passelig utfordring for voksne og ungdommer

Takk, MagneR12
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Overraskelse når gummijolla flippet. Artig med klippehopping. Vår guide var informativ, morsom og oppmerksom. Gjorde turen til en svært gøy opplevelse. Fin naturopplevelse og frister til gjentakelse.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Sv_rre09