Helt fantastisk opplevelse. Anbefales!

Det var en fantastisk tur!!! Følte det var litt dyrt for meg og mine 2 barn. Men samtidig følte jeg... les mer

Anmeldt 2 dager siden
MonikaM591
Ålesund, Norge
Topp familieaktivitet uavhengig av alder og aktivitetsnivå.

Favoritten var at det var humoristisk og andre typer aktiviteter på elva🤩. Passe lengde og passe... les mer

Anmeldt 2 dager siden
J192KKlindaw

Anmeldt 3. august 2020

Vi var 4 personer i alderen 15-53 som deltok på rafting (normalturen) søndag 2. August. Det var en våt, spennende og kjempemorsom opplevelse. God, trygg og profesjonell gjennomføring. Filip Andre var en veldig flink raftinguide, som virkelig gjorde alt for å gi oss en god opplevelse. Anbefales

1  Takk, mortent811
Anmeldt 3. august 2020

Kul opplevelse - flinke, erfarne arrangører! betryggende guide, informerte godt før de ulike strykene. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, familienlystadl
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dette ble en flott opplevelse i vakre omgivelser og elvestryk. Guidene var usedvanlig hyggelige og passet på at vi alle hadde det bra. Anbefales!

Takk, 269andr_f
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Super opplevelse for hele familien, og en veldig positiv og morsom turguide! Passelig skummelt, spennende og lærerikt!

Takk, 501ninamaries
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjempe fint tur med bra guide og opplegg. Ble godt ivaretatt. Passelig utfordring for voksne og ungdommer

Takk, MagneR12