Utrolig gøy!

Vi kjørte zipline, det var veldig kjekt! Nydelig natur. Hyggelig og flink guide, kan absolutt... les mer

Anmeldt 28. oktober 2023
mari b
Utfordringer, samarbeid, konkurranse og minner for livet!

Nok en gang en fantastisk opplevelse som skaper gode minner for 3 generasjoner. Dyktig guide samt... les mer

Anmeldt 9. oktober 2023
ANNE-TONE S

Anmeldt 3. august 2020

Vi var 4 personer i alderen 15-53 som deltok på rafting (normalturen) søndag 2. August. Det var en våt, spennende og kjempemorsom opplevelse. God, trygg og profesjonell gjennomføring. Filip Andre var en veldig flink raftinguide, som virkelig gjorde alt for å gi oss en god opplevelse. Anbefales 😀

1  Takk, mortent811
Anmeldt 3. august 2020

Kul opplevelse - flinke, erfarne arrangører! betryggende guide, informerte godt før de ulike strykene. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, familienlystadl
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dette ble en flott opplevelse i vakre omgivelser og elvestryk. Guidene var usedvanlig hyggelige og passet på at vi alle hadde det bra. Anbefales!

Takk, 269andr_f
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Super opplevelse for hele familien, og en veldig positiv og morsom turguide! Passelig skummelt, spennende og lærerikt!

Takk, 501ninamaries
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjempe fint tur med bra guide og opplegg. Ble godt ivaretatt. Passelig utfordring for voksne og ungdommer

Takk, MagneR12