Spektakulært

Fantastisk og spektakulær opplevelse med en fantastisk flink guide som gjorde dagen... les mer

Anmeldt 13. oktober 2022
461tonee
Helt topp!

Kjempeflott Zipline opplevelse for 3 barn på 4, 13 og 15 år. 4 åringen ble supergodt ivaretatt og... les mer

Anmeldt 7. oktober 2022
126line_

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Helt supert! God informasjon og morsom tur. Eneste jeg savnet var muligheter for å få tatt noen bilder.

Takk, 7hegep
Anmeldt 3. august 2020

Vi hadde en super rafting-opplevelse som nesten ble i overkant spennende. Men, en meget flink og ikke minst trygg flåte-guide gjorde at vi absolutt kommer tilbake.

Takk, 216runeh
Anmeldt 3. august 2020

Vi var 4 personer i alderen 15-53 som deltok på rafting (normalturen) søndag 2. August. Det var en våt, spennende og kjempemorsom opplevelse. God, trygg og profesjonell gjennomføring. Filip Andre var en veldig flink raftinguide, som virkelig gjorde alt for å gi oss en god opplevelse. Anbefales

1  Takk, mortent811
Anmeldt 3. august 2020

Kul opplevelse - flinke, erfarne arrangører! betryggende guide, informerte godt før de ulike strykene. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, familienlystadl
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dette ble en flott opplevelse i vakre omgivelser og elvestryk. Guidene var usedvanlig hyggelige og passet på at vi alle hadde det bra. Anbefales!

Takk, 269andr_f