Fantastisk opplevelse

Samtlige storkoste seg. Kule instruktører og heftig opplevelse. Følte oss trygge gjennom hele turen.

Anmeldt 4 dager siden
988sofieb
Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Lars B
Beijing, Kina

Anmeldt 5. august 2020

Jeg sendte avgårde tre gutter i alderen 18-50 på rafting, på typ normaltur.
De kom tilbake med store smil om munnen, og kunne melde om en toppers tur med en god flåte-guide.
Turen anbefales for alle som som liker litt spenning i et vått element!
",)

** Vi har ikke fått prøvd familieturen, men anbefaler gjerne barnefamilier å ta kontakt med Opplev Oppdal for en raftingtur som er mindre krevende, og tilpasset yngre deltakere.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, yodiloo
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Helt supert! God informasjon og morsom tur. Eneste jeg savnet var muligheter for å få tatt noen bilder.

Takk, 7hegep
Anmeldt 3. august 2020

Vi hadde en super rafting-opplevelse som nesten ble i overkant spennende. Men, en meget flink og ikke minst trygg flåte-guide gjorde at vi absolutt kommer tilbake.

Takk, 216runeh
Anmeldt 3. august 2020

Vi var 4 personer i alderen 15-53 som deltok på rafting (normalturen) søndag 2. August. Det var en våt, spennende og kjempemorsom opplevelse. God, trygg og profesjonell gjennomføring. Filip Andre var en veldig flink raftinguide, som virkelig gjorde alt for å gi oss en god opplevelse. Anbefales

1  Takk, mortent811
Anmeldt 3. august 2020

Kul opplevelse - flinke, erfarne arrangører! betryggende guide, informerte godt før de ulike strykene. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, familienlystadl