Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt 4 uker siden
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 4 uker siden
larsb_rreh2021

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Veldig dyktige guider som var flinke til å ta vare på barna og gjøre morsomme ting. Artig for både voksne og barn.

Takk, 952vibekes
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi var fire søsken som dro sammen til Oppdal og deltok på rafting gjennom Opplev Oppdal. En av tenåringene kunne ikke norsk, så informasjonen ble gitt til oss på engelsk. Vi møtte hyggelige og kunnskapsrike instruktører med godt humør. Selve turen varte i ca 2 timer i en elv med mye action. Veldig spennende og morsomt! Vi storkoste oss, og følte oss trygge og godt ivaretatt av guiden. Anbefales!

Takk, Amanda Ø
Anmeldt 6. august 2020

En fantastisk opplevelse for både store og små! Guttene (Som i utgangspunktet var litt redde for vannet ) på 8 og 11 år vil tilbake, helst allerede i neste uke Supert opplegg ift opplæring og utførelse. Gøy å pushe egne grenser og utfordre seg selv også. Vi kommer helt klart tilbake!!!!

Takk, Sigmastr
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Helheten og variasjonen med artige påfunn underveis gjorde dette til en spennende og magisk dag for store og små.

Takk, hansmariuse2020
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Super trivelige folk og veldig seriøst og trykt.
Instruktørene gjorde turen helt fantastisk og fikk alle som var med til og føle seg velkommen.

Takk, 953nikolai_