Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt 3 uker siden
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 4 uker siden
larsb_rreh2021

Anmeldt 9. august 2020

Dyktige guider og kjempeartig opplegg. Vi storkoste oss fra begynnelse til slutt. Kunne ønsket meg bilder fra turen, men såvidt jeg registrerte var ikke ett tema.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, H7237UNlailas
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Dyktig guide, fin tur og var veldig fornøyd, men ble skikkelig skuffet over at jeg måtte betale 300kr for bildene. Vi var seks i båten, derav tre barn. At vi voksne må betale 100 kr for bildene, helt i orden, men når jeg må betale 200 for at mine to døtre var med(12 og 13 år) D var så skuffende, at d overskygger foreløbig resten av turen.

Takk, 69audb
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Veldig dyktige guider som var flinke til å ta vare på barna og gjøre morsomme ting. Artig for både voksne og barn.

Takk, 952vibekes
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi var fire søsken som dro sammen til Oppdal og deltok på rafting gjennom Opplev Oppdal. En av tenåringene kunne ikke norsk, så informasjonen ble gitt til oss på engelsk. Vi møtte hyggelige og kunnskapsrike instruktører med godt humør. Selve turen varte i ca 2 timer i en elv med mye action. Veldig spennende og morsomt! Vi storkoste oss, og følte oss trygge og godt ivaretatt av guiden. Anbefales!

Takk, Amanda Ø
Anmeldt 6. august 2020

En fantastisk opplevelse for både store og små! Guttene (Som i utgangspunktet var litt redde for vannet ) på 8 og 11 år vil tilbake, helst allerede i neste uke Supert opplegg ift opplæring og utførelse. Gøy å pushe egne grenser og utfordre seg selv også. Vi kommer helt klart tilbake!!!!

Takk, Sigmastr