Rafting og zip line

Kjempe gøy med rafting for hele familien. Vi hadde med barn på 9 og 11år. Helt perfekt. Morsom... les mer

Anmeldt 4 dager siden
137marthek
Cornisa del Suroeste, Spania
Rafting i Driva

Vi hadde en kjempefin raftingtur med flinke guider. Det var god stemning hele veien. Turen passer... les mer

Anmeldt 5 dager siden
geir0ve0
Barcelona, Spania

Anmeldt 9. august 2020

Familetur med en 7 og 11 åring. Faktisk er begge mine litt redd for båter og vann, men guiden var så flink. Ble en kjempeopplevelse for oss. Nå maser begge om ny tur, helt konge :D

Takk, Norway_Aggie
Anmeldt 9. august 2020

Dyktige guider og kjempeartig opplegg. Vi storkoste oss fra begynnelse til slutt. Kunne ønsket meg bilder fra turen, men såvidt jeg registrerte var ikke ett tema.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, H7237UNlailas
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Dyktig guide, fin tur og var veldig fornøyd, men ble skikkelig skuffet over at jeg måtte betale 300kr for bildene. Vi var seks i båten, derav tre barn. At vi voksne må betale 100 kr for bildene, helt i orden, men når jeg må betale 200 for at mine to døtre var med(12 og 13 år) D var så skuffende, at d overskygger foreløbig resten av turen.

Takk, 69audb
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Veldig dyktige guider som var flinke til å ta vare på barna og gjøre morsomme ting. Artig for både voksne og barn.

Takk, 952vibekes
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi var fire søsken som dro sammen til Oppdal og deltok på rafting gjennom Opplev Oppdal. En av tenåringene kunne ikke norsk, så informasjonen ble gitt til oss på engelsk. Vi møtte hyggelige og kunnskapsrike instruktører med godt humør. Selve turen varte i ca 2 timer i en elv med mye action. Veldig spennende og morsomt! Vi storkoste oss, og følte oss trygge og godt ivaretatt av guiden. Anbefales!

Takk, Amanda Ø