Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt 3 uker siden
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 4 uker siden
larsb_rreh2021

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Første, men ikke siste gang jeg rafter. Glad vi valgte Normaltur fremfor Familietur. Guiden vår Falco(n?) var super! Proff og strømlinjeformet opplevelse.

Takk, metahu
Anmeldt 9. august 2020

Familetur med en 7 og 11 åring. Faktisk er begge mine litt redd for båter og vann, men guiden var så flink. Ble en kjempeopplevelse for oss. Nå maser begge om ny tur, helt konge :D

Takk, Norway_Aggie
Anmeldt 9. august 2020

Dyktige guider og kjempeartig opplegg. Vi storkoste oss fra begynnelse til slutt. Kunne ønsket meg bilder fra turen, men såvidt jeg registrerte var ikke ett tema.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, H7237UNlailas
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Dyktig guide, fin tur og var veldig fornøyd, men ble skikkelig skuffet over at jeg måtte betale 300kr for bildene. Vi var seks i båten, derav tre barn. At vi voksne må betale 100 kr for bildene, helt i orden, men når jeg må betale 200 for at mine to døtre var med(12 og 13 år) D var så skuffende, at d overskygger foreløbig resten av turen.

Takk, 69audb
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Veldig dyktige guider som var flinke til å ta vare på barna og gjøre morsomme ting. Artig for både voksne og barn.

Takk, 952vibekes