Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt 25. september 2021
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 19. september 2021
larsb_rreh2021

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Flott service og opplegg. Flott med to runder, slik at vi fikk nyte utsikten fra zipinen uten frykt Hyggelige veiledere!

Takk, Solveig S
Anmeldt 9. august 2020

Veldig morsom zipline-tur. Mange luftige turer over stryket. Vi hadde med barn på 7 og 11 år, og de storkoste seg. Det gjorde de voksne også. Hyggelig og dyktig guide.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Elin S
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Første, men ikke siste gang jeg rafter. Glad vi valgte Normaltur fremfor Familietur. Guiden vår Falco(n?) var super! Proff og strømlinjeformet opplevelse.

Takk, metahu
Anmeldt 9. august 2020

Familetur med en 7 og 11 åring. Faktisk er begge mine litt redd for båter og vann, men guiden var så flink. Ble en kjempeopplevelse for oss. Nå maser begge om ny tur, helt konge :D

Takk, Norway_Aggie
Anmeldt 9. august 2020

Dyktige guider og kjempeartig opplegg. Vi storkoste oss fra begynnelse til slutt. Kunne ønsket meg bilder fra turen, men såvidt jeg registrerte var ikke ett tema.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, H7237UNlailas