Rafting og zip line

Kjempe gøy med rafting for hele familien. Vi hadde med barn på 9 og 11år. Helt perfekt. Morsom... les mer

Anmeldt 4 dager siden
137marthek
Cornisa del Suroeste, Spania
Rafting i Driva

Vi hadde en kjempefin raftingtur med flinke guider. Det var god stemning hele veien. Turen passer... les mer

Anmeldt 5 dager siden
geir0ve0
Barcelona, Spania

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en veldig kul, hjelpsom og laidback guide 😎 Oppdal har fine områder for zip-line. Vi har vært en gang før med jobb, men dro med familie nå for en bursdagsfeiring. Kommer definitivt tilbake 👏🏻

Takk, Tonjebua
Anmeldt 17. august 2020

Ingen venting. Bare å møte opp til rett tidspunkt og rett etter en kjapp intro og påkledning er man i båtene. Resten av instruksjonen blir gitt i båten. For min del kunne det vært noen flere stryk, men sikkert vanskelig å gjøre noe med det:-) Normal turen passert utmerket for familier med ungdommer. Veldig proff opplegg.

Takk, Rodde25
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Flott service og opplegg. Flott med to runder, slik at vi fikk nyte utsikten fra zipinen uten frykt😃 Hyggelige veiledere!

Takk, Solveig S
Anmeldt 9. august 2020

Veldig morsom zipline-tur. Mange luftige turer over stryket. Vi hadde med barn på 7 og 11 år, og de storkoste seg. Det gjorde de voksne også. Hyggelig og dyktig guide.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Elin S
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Første, men ikke siste gang jeg rafter. Glad vi valgte Normaltur fremfor Familietur. Guiden vår Falco(n?) var super! Proff og strømlinjeformet opplevelse.

Takk, metahu