Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt 3 uker siden
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 4 uker siden
larsb_rreh2021

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en veldig kul, hjelpsom og laidback guide Oppdal har fine områder for zip-line. Vi har vært en gang før med jobb, men dro med familie nå for en bursdagsfeiring. Kommer definitivt tilbake

Takk, Tonjebua
Anmeldt 17. august 2020

Ingen venting. Bare å møte opp til rett tidspunkt og rett etter en kjapp intro og påkledning er man i båtene. Resten av instruksjonen blir gitt i båten. For min del kunne det vært noen flere stryk, men sikkert vanskelig å gjøre noe med det:-) Normal turen passert utmerket for familier med ungdommer. Veldig proff opplegg.

Takk, Rodde25
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Flott service og opplegg. Flott med to runder, slik at vi fikk nyte utsikten fra zipinen uten frykt Hyggelige veiledere!

Takk, Solveig S
Anmeldt 9. august 2020

Veldig morsom zipline-tur. Mange luftige turer over stryket. Vi hadde med barn på 7 og 11 år, og de storkoste seg. Det gjorde de voksne også. Hyggelig og dyktig guide.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Elin S
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Første, men ikke siste gang jeg rafter. Glad vi valgte Normaltur fremfor Familietur. Guiden vår Falco(n?) var super! Proff og strømlinjeformet opplevelse.

Takk, metahu