Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt 4 uker siden
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 19. september 2021
larsb_rreh2021

Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

To voksne fem barn 7,8,10,12 og 13. 15 grader i vannet middels til lav vannføring. Flinke og hyggelige guider, klare instruksjoner som 7/8 åringene fikk med seg.

Alle fikk svømme litt i elva underveis hvis de ville det var en stopp halveis på turen hvor de lagde en sklie som var populær for store og små.

Fine øvelser underveis som bygde selvtillitt og ga mestringsfølelse hos store og små.

Passe lengde, ungene maser allerede om når vi skal rafte neste gang.

Takk, paalskjetne
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en veldig kul, hjelpsom og laidback guide Oppdal har fine områder for zip-line. Vi har vært en gang før med jobb, men dro med familie nå for en bursdagsfeiring. Kommer definitivt tilbake

Takk, Tonjebua
Anmeldt 17. august 2020

Ingen venting. Bare å møte opp til rett tidspunkt og rett etter en kjapp intro og påkledning er man i båtene. Resten av instruksjonen blir gitt i båten. For min del kunne det vært noen flere stryk, men sikkert vanskelig å gjøre noe med det:-) Normal turen passert utmerket for familier med ungdommer. Veldig proff opplegg.

Takk, Rodde25
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Flott service og opplegg. Flott med to runder, slik at vi fikk nyte utsikten fra zipinen uten frykt Hyggelige veiledere!

Takk, Solveig S
Anmeldt 9. august 2020

Veldig morsom zipline-tur. Mange luftige turer over stryket. Vi hadde med barn på 7 og 11 år, og de storkoste seg. Det gjorde de voksne også. Hyggelig og dyktig guide.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Elin S