Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 3 dager siden
O1796LBlarsb
Magisk

Fantastiske quider som var så lettlivet og hadde så fin tone med oss alle!god innføring og sikkerhet

Anmeldt 6 dager siden
W535LZlindam

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Dyktig guide og artige stryk gjorde turen til en opplevelse! Vi valgte normalturen denne gangen og angrer ikke! Skulle ønske det var med fotograf, det var det sist jeg var med… og det er artige bilder å ha som et minne.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 810beritg
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk gøy dag, anbefales! Øksekasting, zipline, kassebygging - passer for barnefamilier med litt større barn.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, KristinHF
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Herlig opplevelse på familierafting! Hele familien hadde det topp på rafting. Flinke guider og velfungerende opplegg. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Turfrokena
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Zipline var med nydelig utsikt over elva.
16 og 17 åringene var stor fornøyd med både øksekast, pil og bueskyting , Zipline og Rafting.
Og familieopplevelsen var hyggelig å gjøre sammen.
Gode guider.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, lindacecilie75
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Opplevelse for livet og instruktørene gjorde opplevelsen og stemningen enda bedre! Veldig trygge og flinke instruktører.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Tonje M