Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeartig og spennende med zipline over elvefaret! Dyktig instruktør! Vi kommer nok tilbake

1  Takk, supertomgu
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk guide, natur, elv og opplevelse. Det var utfordrende og råttGuiden føltes profesjonell, og vi følte at sikkerheten ble godt ivaretatt. Elva var ren,blank og turkis så fin natur. Kommer tilbake:)

1  Takk, evyirens_trans2021
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket inn familien med to barn 9 og 13 år på familierafting og dette var stor suksess. Flinke guider som både var gøyale og gjorde oss trygge på elva.
Flott at det var lagt inn stopp og mulighet for bading i elva underveis
Vi kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, annickenh2016
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi forsøkte oss på rafting og zipline. Fantastisk! Utrolig hyggelige guider som loset oss trygt hele veien. Vi er en familie med yngste barn 7 år og eldste 17 år, så for oss var det viktig å finne noe som kunne være artig for alle! Det ble det. Vi kommer nok tilbake

1  Takk, maritirens2021
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Informasjonen kunne med fordel vært litt mer utfyllende, f eks ift værforhold og transport før og etter raftingen. Kjapt og greit å få våtdrakter, hjelmer og redningsvester til tross for en stor gruppe.
Mest positive var den livlige guiden vi hadde ombord
Det trekker litt ned at instruktør fremstod noe «sur» og at det på bussturen tilbake var et «evalueringsmøte» mm mellom de ansatte. Akkurat det kan dere med fordel vente med til kundene ikke hører på, selv om dere tok det på engelsk..

Men alt i alt bra

Dato for opplevelse: juni 2021