Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 21. juli 2021

Herlig juving i spektakulære omgivelser, utfordrende rapellering, og klatring/hopping i ulike høyder. Stor kudos til guiden Patrick, som var rolig og behagelig å være på tur med!

1  Takk, ko36
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Artig opplevelse for folk som ikke har prøvd lignende før, men også for mere erfarne. Altså her går man gradhvis fram på dem ulike løypene.

Hyggelige instruktører som bryr seg å hjelpe til.

1  Takk, 754kristianl
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi var med på familierafting med den fantastiske guiden Tammy. Balder informerte oss i forkant av raftingen og var veldig dyktig.
Det var gøy med bading, vannsklie og hopping fra klippe underveis. Rolig vann, så ikke skummelt eller fare for å ramle uti denne dagen. Antar vannføringen kan endre dette, men generelt vil jeg tro familierafting er en relativt rolig affære.

Etter raftingen var vi med på zipline i villmarksparken, og hadde flinke AJ til guide. Her ble vi godt ivaretatt og preppet, og alle hadde en fantastisk fin dag.

Alle ansatte vi møtte i dag var smilende, imøtekommende og proffe til fingerspissene. Anbefaler alle som besøker Oppdal å delta på aktiviteter med Opplev Oppdal!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, beediersl
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige folk og artig opplevelse på elva. Det var gøy å gjøre forskjellige aktiviteter i båten, i tillegg til å kjøre ned strykene. Bedre enn Sjoa!

1  Takk, Eva S
Anmeldt 19. juli 2021

nydelig natur og bra opplegg
Svært god guide, fantastisk opplevelse for store og små. Ambefaler dette til alle!

1  Takk, J3241QDfrankl