Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vanvittig bra guide! Hadde med ei på 70 år som han la alt til rette for at hun fikk en Max opplevelse selv om hun var redd.

2  Takk, ninafR3714EW
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Mest spennende fra det høye platået/treet. Og supert over elva! Sug i magen
Bra spenningsstigning i programmet. Guiden fra Manchester/Liverpool var ei kul dame og ypperlig instruktør. Ble godt ivaretatt. Alle må bare glede seg, ikke farlig, bare artig!

1  Takk, O9052NLkristinp
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fire som var på leit etter en fellesaktivitet før ferien fortsatte sørover. Ble utrolig fascinert sv rafting og alle var strålende fornøyd. Kommer helt sikkert tilbake.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Vegard R
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Mora i denne gjengen trosset sin frykt for høyder og guttene fikk en helt fantastisk og befriende opplevelse 40 m over elva! Vind i håret og luft under bena! God opplæring og info i forkant. Anbefales.

1  Takk, RenateS3108
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Det var en fantastisk tur!!! Følte det var litt dyrt for meg og mine 2 barn. Men samtidig følte jeg vi fikk virkelig opplevelse for pengene. OG det varte en god stund. Passelig lang tur. En føler seg ikke snytt her. Flott svensk instruktør. Utrolig naturopplevelse. Helt topp! Dette skal vi gjøre igjen.
Om det er noe jeg savner - så er det et bildeminne fra turen Hadde vært stas om noen sto og tok bilde. Det hadde jeg lett betalt noen ekstra kroner for.
By the way. Topp at vi kunne låne sko. Vi tok denne opplevelsen veldig spontant og hadde derfor ikke riktig utstyr med. Men vi fikk jo låne alt vi trengte. Knall.

1  Takk, MonikaM591