Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på fire, noen av oss mer glad i vann og vågestykker enn andre. Vi tok familieturen, og det ble en kjempeartig opplevelse for alle! Guidene var dyktige og morsomme og skapte trygghet for de som var skeptiske. De ga god og tydelig informasjon. Ingen deler av turen var skummel, dette passer for alle. Anbefaler ull fra topp til tå under våtdrakten selv på en varm sommerdag. Da blir det behagelig å bade og sitte i båten etterpå.

Takk, SisselS16
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Adrenalin-kick i vakre omgivelser. Man blir godt tatt vare på av flinke guider som sørger for god atmosfære og lettbeint stemning. Normal-turen egner seg for den som ikke er redd for vann

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, kurtwedo
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

En kjempefin raftingtur ned elva. God stemning på båtene, mye på grunn av superflinke guider. Mestringsfølelse og adrenalinkick!!

1  Takk, 176maritab
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket elvarafting familieturen og Villmarksleir. Begge aktiviteter passet ypperlig til våre barn på 9 og 11 år.

Absolutt topp opplevelser!

1  Takk, Sjeldentanmelder
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, entusiastiske guider med glimt i øyet og humor. Spennende for barn, en bra første introduksjon til rafting.

1  Takk, hegesofier