Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 2 dager siden
O1796LBlarsb
Magisk

Fantastiske quider som var så lettlivet og hadde så fin tone med oss alle!god innføring og sikkerhet

Anmeldt 5 dager siden
W535LZlindam

Anmeldt 31. juli 2021

Litt kaldt i været da vi dro, men det kan ikke arrangøren lastes for. De skriver at man må ha ull-undertøy. Og det må man.

Takk, LMKUND
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Super ziplineopplevelse for hele familien i vakker og tøff natur. God oppfølging fra hyggelige og flinke guider. Enkel bestilling på nett med hurtig svar fra arrangør.

Takk, C7319IHjohana
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på fire, noen av oss mer glad i vann og vågestykker enn andre. Vi tok familieturen, og det ble en kjempeartig opplevelse for alle! Guidene var dyktige og morsomme og skapte trygghet for de som var skeptiske. De ga god og tydelig informasjon. Ingen deler av turen var skummel, dette passer for alle. Anbefaler ull fra topp til tå under våtdrakten selv på en varm sommerdag. Da blir det behagelig å bade og sitte i båten etterpå.

Takk, SisselS16
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Adrenalin-kick i vakre omgivelser. Man blir godt tatt vare på av flinke guider som sørger for god atmosfære og lettbeint stemning. Normal-turen egner seg for den som ikke er redd for vann

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, kurtwedo
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

En kjempefin raftingtur ned elva. God stemning på båtene, mye på grunn av superflinke guider. Mestringsfølelse og adrenalinkick!!

1  Takk, 176maritab