Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Kjempe artig og våt opplevelse. Flinke instruktører. Litt kaldt ble det da vi ikke hadde ull undertøy men gøy var det likevel

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, irina a
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig dyktige og trivelige guider! Spennende opplevelse som føltes trygg. Morsomt og se naturen fra luften.

Takk, knutjohanm
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Familietur passer godt når man ønsker en rolig tur, et par stryk som ga litt fart. For de mer eventyrlystne anbefales nok normal. Ekstra gøy med sklie og lek i vannet og et avsluttende hopp. God informasjon av guidene, som fremsto kunnskapsrike, engasjerte og hyggelige. God informasjon på nettsiden og i påmeldingsbekreftelsen. Viktig å kle seg med ull under også på sommeren. Godt utvalg av lånesko om man ikke har selv.

Takk, Budalen
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi anbefaler rafting og juving til de som ønsker fart og spenning i fantastiske omgivelser.
Guidene på begge aktivitetene var kjempe flinke og vi hadde en knall dag på Oppdal.

Takk, HeidiPaulsen
Anmeldt 31. juli 2021

Litt kaldt i været da vi dro, men det kan ikke arrangøren lastes for. De skriver at man må ha ull-undertøy. Og det må man.

Takk, LMKUND