Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Artig! Guiden var engasjert og gjorde turen hakket bedre. Litt vanskelig å gjøre noe med strykene nedover elva, for var til tider litt drygt- derimot varierer turene avhengig av tid på året og vannføringen i elva. Alt i alt en fin opplevelse!

Takk, KarolineVognild
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Tusen takk for god ekstra service dere ordnet til oss.Veldig god guiden. Alle følte seg trygge. Vi kommer tilbake senere uten tvil.

Takk, Kurt Magne B
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Kjempe artig og våt opplevelse. Flinke instruktører. Litt kaldt ble det da vi ikke hadde ull undertøy men gøy var det likevel

Takk, irina a
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig dyktige og trivelige guider! Spennende opplevelse som føltes trygg. Morsomt og se naturen fra luften.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, knutjohanm
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Familietur passer godt når man ønsker en rolig tur, et par stryk som ga litt fart. For de mer eventyrlystne anbefales nok normal. Ekstra gøy med sklie og lek i vannet og et avsluttende hopp. God informasjon av guidene, som fremsto kunnskapsrike, engasjerte og hyggelige. God informasjon på nettsiden og i påmeldingsbekreftelsen. Viktig å kle seg med ull under også på sommeren. Godt utvalg av lånesko om man ikke har selv.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Budalen