Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 3 dager siden
O1796LBlarsb
Magisk

Fantastiske quider som var så lettlivet og hadde så fin tone med oss alle!god innføring og sikkerhet

Anmeldt 6 dager siden
W535LZlindam

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Supert opplegg med dyktige og trivelige instruktører!
Var en gjeng på 11 med barn fra 9 til 12, samt voksne. Alle hadde en veldig bra opplevelse. 8 ziplines er helt perfekt, og samtlige baner var svært morsomme!
Takk til Mats og Max for strålende opplegg og trygg losing. Kan anbefale dette på det sterkeste!

Hilsen gjengen!

Takk, Q2369ZSkristians
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Artig! Guiden var engasjert og gjorde turen hakket bedre. Litt vanskelig å gjøre noe med strykene nedover elva, for var til tider litt drygt- derimot varierer turene avhengig av tid på året og vannføringen i elva. Alt i alt en fin opplevelse!

Takk, KarolineVognild
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Tusen takk for god ekstra service dere ordnet til oss.Veldig god guiden. Alle følte seg trygge. Vi kommer tilbake senere uten tvil.

Takk, Kurt Magne B
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Kjempe artig og våt opplevelse. Flinke instruktører. Litt kaldt ble det da vi ikke hadde ull undertøy men gøy var det likevel

Takk, irina a
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig dyktige og trivelige guider! Spennende opplevelse som føltes trygg. Morsomt og se naturen fra luften.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, knutjohanm