Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk dag med juving - flinke instruktører og masse fine utfordringer i et vakkert landskap. Anbefales på det varmeste

Takk, Eirik M
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi prøvde Ziplineparken. En utrolig trivelig guide tok oss gjennom en fantastisk opplevelse i herlige omgivelser. Proft opplegg.

Takk, frankr11
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Supert opplegg med dyktige og trivelige instruktører!
Var en gjeng på 11 med barn fra 9 til 12, samt voksne. Alle hadde en veldig bra opplevelse. 8 ziplines er helt perfekt, og samtlige baner var svært morsomme!
Takk til Mats og Max for strålende opplegg og trygg losing. Kan anbefale dette på det sterkeste!

Hilsen gjengen!

Takk, Q2369ZSkristians
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Artig! Guiden var engasjert og gjorde turen hakket bedre. Litt vanskelig å gjøre noe med strykene nedover elva, for var til tider litt drygt- derimot varierer turene avhengig av tid på året og vannføringen i elva. Alt i alt en fin opplevelse!

Takk, KarolineVognild
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Tusen takk for god ekstra service dere ordnet til oss.Veldig god guiden. Alle følte seg trygge. Vi kommer tilbake senere uten tvil.

Takk, Kurt Magne B