Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt i går
O1796LBlarsb
Magisk

Fantastiske quider som var så lettlivet og hadde så fin tone med oss alle!god innføring og sikkerhet

Anmeldt 4 dager siden
W535LZlindam

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Lite vann i Driva men det gjorde turen enda mer spennende. Flinke guider og normalturen anbefales din familie med tenåringer. Veldig gøy.

Takk, AnitaH1179
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige guider. Savnet advarsel om veldig lav vannstand og hvordan det påvirket opplevelsen. Kunne kanskje lagt til rette for en måte å tatt bilder i og med at alt blir lagt igjen fra gjestenes side.

Takk, 870andersj
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk dag med juving - flinke instruktører og masse fine utfordringer i et vakkert landskap. Anbefales på det varmeste

Takk, Eirik M
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi prøvde Ziplineparken. En utrolig trivelig guide tok oss gjennom en fantastisk opplevelse i herlige omgivelser. Proft opplegg.

Takk, frankr11
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Supert opplegg med dyktige og trivelige instruktører!
Var en gjeng på 11 med barn fra 9 til 12, samt voksne. Alle hadde en veldig bra opplevelse. 8 ziplines er helt perfekt, og samtlige baner var svært morsomme!
Takk til Mats og Max for strålende opplegg og trygg losing. Kan anbefale dette på det sterkeste!

Hilsen gjengen!

Takk, Q2369ZSkristians