Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig flott raftingtur. Bra med action, men likevel veldig trygt. Veldig flinke og trivelige turledere. Vi tar denne turen en gang i året! Anbefales!

Takk, 669j_rns
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Lite vann i Driva men det gjorde turen enda mer spennende. Flinke guider og normalturen anbefales din familie med tenåringer. Veldig gøy.

Takk, AnitaH1179
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige guider. Savnet advarsel om veldig lav vannstand og hvordan det påvirket opplevelsen. Kunne kanskje lagt til rette for en måte å tatt bilder i og med at alt blir lagt igjen fra gjestenes side.

Takk, 870andersj
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk dag med juving - flinke instruktører og masse fine utfordringer i et vakkert landskap. Anbefales på det varmeste

Takk, Eirik M
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi prøvde Ziplineparken. En utrolig trivelig guide tok oss gjennom en fantastisk opplevelse i herlige omgivelser. Proft opplegg.

Takk, frankr11